Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
請幫我解籤~感情問題~我是男生
May 27th 2013, 12:52

我跟月老問的問題是:目前有認識一個女生,最近不知是何緣故完全不理睬我,我有跟這個女生表明過心意,也跟她說過如果不願意也可以當朋友,只是最近她突然又說我拿她朋友的事情威脅她,叫我不要在吵她.所以我才去問月老,
問說我喜歡ㄉ這個對象目前都不理睬我,我問月老~我跟這個對象的感情到底能不能開花結果,能不能變成情侶

求得了一首籤詩:山窮水盡疑無路 柳暗花明又一村

請懂籤詩的各位大大位小弟解惑~~謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()