Blogtrottr
:: 痞客邦 PIXNET ::
[徵女] 台南高雄嘉義 近距離:
May 15th 2013, 02:07

Blogtrottr

批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 台南高雄嘉義 近距離
May 15th 2013, 09:55

作者k70220 (李小狼)

看板AllTogether

標題[徵女] 台南高雄嘉義 近距離

時間Wed May 15 09:55:18 2013

大家好 我住台南 目前有穩定的工作 我75年次 身高170 體重63 國立台南大學畢業 我目前單身 不隨便愛 再愛就是結婚了 不想分了交 交了分 感情一直重來 喜歡踏實穩定習慣的愛 來這 是個意外 遇見你 更是緣份 上來這 不是為了玩樂 上來這 也不是為了交很多很多朋友 單純只是為了 尋找人生中 可以相知相惜的靈魂伴侶 希望你的心情想法與我一樣 我會很開心的 ------------------------------------ 興趣 旅遊(很喜歡) 電影 美食 拍照 單車(有台捷安特) 運動 專長 電腦(網頁設計修電腦等)...精油按摩(上過課)...做蝦餅(大學安平蝦餅老闆) 目前有正職也有副業 人生就是要挑戰 有自己的目標 雖然現在還不成熟 但我想我還在努力學習 有努力就有機會成功 妳說是吧 -------------------------------------- 興趣 旅遊(很喜歡) 電影 美食 拍照 單車(有台捷安特) 運動 專長 電腦(網頁設計修電腦等)...精油按摩(上過課)...做蝦餅(大學安平蝦餅老闆) 目前有正職也有副業 人生就是要挑戰 有自己的目標 雖然現在還不成熟 但我想我還在努力學習 有努力就有機會成功 妳說是吧 -------------------------------------- 臉書 k70220@hotmail.com -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.255.50.68

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言