Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
夢到兩隻白老鼠,被養在冰箱的門上(10)
May 17th 2013, 00:08

夢到兩隻米白小楓葉鼠,被一個我不認識的弟弟,養在我家的冰箱。不是整個被冰在冰箱裡面喔,有點類似電視廣告的高級冰箱,門上多鑲上液晶螢幕,我家的冰箱門上是鑲一個玻璃櫃,老鼠就養在裡面。

牠們一看我要靠近拿飲料的時候,開心的站起來巴著玻璃興奮張望,夢裡確定老鼠是開心的情緒。當時那個弟弟剛好要關上冰箱門,轉頭看到我卻對我說,已經照我的吩咐辦好了,可是我並沒有要他把老鼠養在冰箱啊。

上網搜尋了很多解夢的文章,眾說紛紜,不知道哪個才是正解,而且也沒有文章很確切說明夢到「養在冰箱門上」的情況,所以再到知識加提問,請解夢高手解答,謝謝您。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()