Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
月事來 廟裡拜拜
May 28th 2013, 19:15

因為要考基測了!!
所以媽媽帶著我和奶奶到廟裡
要幫我拜拜

但我不知道月事來不可以拿香拜拜.進廟裡
所以我就拿香拜了幾位神明
在求籤時兩次都沒有一正一反
而奶奶一次就有了
我才突然想到
我月事來我跟奶奶說他要我趕快出去
之後奶奶有跟我說
他有跟神明說因為我不知道這件事
希望神明不要生氣原諒我不知道
而拿到的籤是不管做甚麼都不順的籤

我二月時有去兩間廟(其中一間好像是這間廟
另一間廟是淡水的廟問一樣的事
籤都是很好的......
聽說月事來進廟拜拜會不好是真的嗎??

我真的不知道月事來不可以進廟裡拿香拜拜
我該怎麼辦才好
我應該考試結束的時候再去一次廟裡嗎??

謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()