Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
收到電信公司委外的通信費存證信函
May 21st 2013, 09:10

在這個月中收到了台灣大哥大委外的債權公司寄給我的存證信函
信中並沒有提及我欠他們多少錢 只說明台灣大哥大已將債權賣給
該債權公司 ,親自打電話到台灣大哥大證明確有此事 詢問之下
通信費(包含每月資費)+違約金 快五萬 這個天價我實在付不出來
而且我心想 有那麼多嗎? 現在每個月的固定開銷 已經讓我喘不過氣
也查過了 該債權公司 也很硬 請各位教教我該怎麼做 拜託!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()