Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
元長鄉戶政事務所該怎麼騎到台中市潭子鄉大豐路三段呢??
May 25th 2013, 20:40

請問各位網友從元長鄉戶政事務所該怎麼騎台中市
潭子鄉大豐路三段呢??不要跟我說快速道路或高速
公路唷 因為我是要騎恰恰100去的!! 請詳細敘述會
經過哪些鄉鎮哪些路~去跟回來的路程是一樣嗎?!
如果不一樣請告訴我騎回來的路!!(元長鄉戶政事務
所要騎到台中市潭子鄉大豐路三段)請知道怎麼騎的
網友跟我說~要加幾次油!!!最好是有明顯的路標我比
較好找!! 有路線圖或地圖更好!!

如果要從元長鄉戶政事務所座車去台中市潭子鄉大
豐路三段要做哪種客運又是多少摳摳呢?!(來.回唷)
不要說坐火車因為我不會座火車!! 是不是到台中市
中港轉運站又要座小黃到潭子鄉大豐路三段呢 如
果是要多少摳摳?!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()