Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
房租沒付 有簽下契約 真的會被告嗎?
Jun 2nd 2013, 12:08

因三個月沒付房租 而當初押金房東說可押一個月就可以

所以三個月的房租扣掉押金一個月

還有兩個月房租沒付 也搬離那裏了

當時 為想證明我不是故意積欠房租不付

有跟房東說 這兩個月的房租 我會負責清償

那房東說要簽下一份契約書

為期一個月時間 如果到時沒付就用詐欺來告我

契約 我有簽名蓋手印

請問大大們 我真的到時 付不出來的話

房東拿著那份契約去警察局報案 是不是會成效??

那我該怎麼做?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()