Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
刑事附帶民事的賠償
Jun 2nd 2013, 15:10

本人因車禍開庭後有跟簡易庭的法官說本案件要附帶民事賠償~但最後因為被告無心和解法官最後說要送法院再審~谁知道我最近收到簡易判決處行書~所以表示判決確定了嗎? 那我的附帶賠償法官都沒說到要不要幫我送?

重點:我在庭上有說我要附帶民事賠償~可是法官都沒說要不要幫我附帶民事賠償呢?那我是要在自己去申請?還是法院會幫我轉去民事賠償呢?

順便請問一下我要是請律師幫我寫民事賠償狀費用會很貴嗎大概都多少呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()