Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
有人在基隆台松工作過離職嗎?
Sep 14th 2013, 13:01

是這樣的我9號去台松工作一開始都很OK雖然工作場所熱但撐得住

但是到了14號組長要求我們兩個新人獨立作業我也覺得OK

不過我因為出過車禍有腳傷後遺症無法一直持續的用腳作業類似出力的動作

結果一直撐到下午4點半告知班長一直到最後我問班長那這樣領的到薪水嗎?

他笑一下但沒笑出來就是有點類似奸笑,他說叫我月底到另一部門問問看....

因為我們剛去第二天有叫我們簽合約,合約內容是說離職前七天要告知不然要罰100小時工資但是除非有特殊理由,所以想請問一下在那工作過離職的人知不知道這樣領的到薪水嗎?

因為那個班長笑的真的好詭異,好像意思說怎嚜可能領的到薪水還要問

後來我要走的時候另一個新人也說要跟他說不做了...哀............

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()