Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
我的錢被處理事的人污了我可以提告嗎
May 19th 2013, 21:38

明國87年我姊姊安置的靈骨塔倒榻.姊姊的骨灰不翼而飛.當時廟方要賠償250萬給我家5個人.父母.哥.二解及我.可是我與二姐當時人在國外.哥哥找他3個朋友去處理.但處理完哥哥3個朋友一仁卻各拿40萬.我與二姐卻一毛錢都沒拿到.現在我已回來可以告他們侵占嗎?還有廟方要我把姊姊的空骨灰罈移走.我是否可向廟方要回當年買靈骨塔位的錢?拜託專業人士幫幫我.謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()