Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
車禍我能告對方.能勝訴嗎
May 24th 2013, 13:37

3月份我女兒騎腳踏車去超商買東西.要回家時.被一台汽車轉彎撞到我女兒.是在一條沒紅綠燈卻有雙黃線的路口撞到的.有報警.可是警員未到.我到場時.未拍照存證.我女兒腳踏車有被移動.我女兒左腳.瘀青.腫大.卻對方不理不睬.連一通電話也沒有.事隔半個多月.對方保車險的保險公司.傳一通簡訊.才得知對方全托給保險公司.在4月份我聯絡對方的保險公司.來談和解.談不成理賠金.破局.直到現在對方與保險公司.都毫無音訊.根本不當有這回事.我能直接提告嗎.我也不知警方是否有調監視器.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()