Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 已解決
澎湖四天三夜自助旅行
May 23rd 2013, 15:19

hello您好,我叫做珊瑚,很高興認識您~
我目前任職於旅行社,我們專做旅遊行程規劃
所以對各類旅遊與住宿的資訊都非常~地熟悉喔

澎湖旅遊我很在行喔,先幫您規劃玩水的行程

第一天 吉貝玩水
第二天 南海四島+海洋牧場,晚餐吃BBQ喔
第三天 北環+市區觀光

以上是幫您大致規劃的簡易行程
如果需要更詳或需要不玩水的行程的話歡迎您隨時與我聯絡喔0.<
點我知識+的大頭貼裡有我的聯絡電話與信箱喔

參考資料: http://www.happy-paradise.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()