Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
律師您好,請您原諒後學
May 28th 2013, 06:55

.
哇係律師..。

我是可憐妳!猶今還被人掌控玩弄 , 為你不值, 有它就有妳, 出雙入對, 如行屍走肉, 糾葛不斷。

本來我對它的言行就是不欣賞, 很厭惡, 妳誤以為我是跟妳搶者, 妳被X X那一點所吸引去‧他的相貌嗎 ? 那不過只是一個假相,身體也是臭疲曩,他大便出來,妳敢聞嗎 ? 他死了屍體妳敢碰,妳還會愛他 ? 替妳悲憫的言論 , 妳要 , 通通給妳, 不需要誤會我會愛它!妳當我像妳般愚癡否 ? 愚癡是妳的專利 , 不會有第二個了。

嗯!原諒妳! 懶的理妳!不值得我理妳!也請不要再提起我 , 互無瓜葛

愚癡不是罪!要死要活妳的事, 去吧!

.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()