Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
敏感肌粉刺異位性皮膚炎
May 28th 2013, 14:38

各位大大好,我是敏感肌膚但是T字部位又容易出油的人,很容易長粉刺,用過很多卸妝產品都還是一樣,不知道各位大大能否推薦我到底應該要用哪種卸妝產品好ㄋ?我也用過很多種拔粉刺的產品也都拔不乾淨,對清粉刺ㄉ那些產品師ㄑ信心,又沒有時間常ㄑ做臉,到底該怎麼辦才好?順便問一下,我還有異位性皮膚炎ㄉ困擾,常常身上會長很多一粒一粒ㄉ,之前看過皮膚科擦ㄌ藥膏也是治標不治本,我在想是不是有哪種身體乳液擦ㄌ可以預防或改善這種症狀?先謝謝各位大大喔!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()