Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
請問關於後備指揮部 網站的教召日期資訊 及上下半年梯次表
Jun 1st 2013, 14:07

請問

我4月多收到 動員召集令(副本) --黃色的

有效期間 102年1月1日~12月31日

然後我去後備指揮部網站看教召日期

上下半年 都沒我的動員符號

然後還去下載excel檔
102年度上半年後備部隊教育召集梯次表
102年度下半年後備部隊教育召集梯次表

好像跟網站上公告的的一樣
也沒有我的動員符號

是表示 我今天不會被教召了嗎?
還是他會隨時又更新阿?
哪個比較準確?

感謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()