Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Fw: [認養] 高雄市/米克斯/妙妙
Sep 14th 2013, 18:39, by jessica52145

作者jessica52145 (jessica)

看板Kaohsiung

標題Fw: [認養] 高雄市/米克斯/妙妙

時間Sat Sep 14 18:39:08 2013

※ [本文轉錄自 dog 看板 #1ICzKC0- ] 作者: cimudog (木星) 看板: dog 標題: [認養] 超可愛一個多月的妙妙小浪浪 時間: Sat Sep 14 11:16:23 2013 品種:米克斯 性別:小女生 年齡:目測一個多月 體重:一個手掌便可舉起,超卡哇伊 個性:很親人,很能建立關係,很愛和其他狗狗玩 健康狀況:活蹦亂跳,晚點下班會帶去給醫生看。 地點:高雄區 描述: 妙妙是我在附近遛我家寶貝時看到的, 起先她很怕我,跑遠遠的, 我是歷經了一周跟他建立關係,終於在今天把她帶回家了! 帶回家是怕她在路上受傷(她住在車子底下,旁邊是鐵皮圍欄, 圍欄另一篇是一大片草地), 希望有愛心的人可以幫忙收養。 由於我家裡已經有一隻中型犬米克斯(也是領養的), 以我的經濟能力只能養一隻, 我住的空間目前也無法容納兩隻狗狗, 希望可以有人將這可愛的妙妙領回: 我可以附上一個外出籠, 另外會先帶她去給醫生檢查^^ 我下週三中秋連假要回家,所以只能留她到星期三, 如果星期三還沒有人可以幫忙中途或領養,我會暫時把她放回她原來的地方>"http://ppt.cc/KwoU 歡迎站內信討論認養^^,西半部基本上都可以幫忙送唷~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 120.119.249.15 Osdelin:轉錄至看板 pet 09/14 12:21 ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ※ 轉錄者: jessica52145 (59.120.34.7), 時間: 09/14/2013 18:39:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()