Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
適合大學生的保養品
May 13th 2013, 12:38

現在我大一
我有毛有出大問題
鼻子還好倒是兩頰
現在我想選擇適合我年齡的保養品
我18.9歲

我是看到Kiehl's 契爾氏的保養品
他們的化妝水和泥膜
在網路上都很好評
可是我又怕我的年齡不適合

請問哪位大大可以給我比較好的意見
該適用Kiehl's 契爾氏
還是有其他品牌主打收斂縮小毛孔的保養品
或者是有必要作臉之類的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()