Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
急>"<20點請問吸食未成年判保護管束期間成年再犯如何處分?
May 28th 2013, 00:59

我女朋友 當時17未成年因吸食(安非他命) 而被判勒戒 (開庭沒到被通抓到又有驗一次)
之後 出來又開一次庭判保護管束
在保護管束期間女朋友 滿18了 之後有被驗到 (搖頭丸 . k他命)
觀護人把 我女朋友 案子丟到成年
有寄(成年偵查庭)單子傳喚我女朋友去開庭 只有一張 !! 因該是送一樣而已 !

請問您 : 我女朋友是18之後犯案 但還是在保護管束期間(還要去法院報到)
保護管束會被撤銷變入監執行三年嗎 ? 在加現在成年這條期刑會嗎? 還是 ? 分開 ?

(可是觀護人下次還是叫我女朋友去法院報到)

2 .之前未成年有紀錄 但在保護管束期間 18成年之後第一次抓到
會變判勒戒嗎 ? 還是罰金 ? 機率比較大 ?

拜託大大們' 給我女朋友正確答案 >"< 去面對

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()