Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
臉部埋線可瘦臉??
May 13th 2013, 09:37

京品中醫診所有做埋線的療程,效果不錯,你可以試試看~
臉部埋線就是可以瘦小臉~把皺紋變不見~拉提啦!!
靜態紋才可以哦~~

我是我同事推薦我去的
京品中醫的臉部埋線就叫做 "V臉緊緻拉提"

一開始先敷麻膏(大約半個小時)
之後開始做埋線
我拉下臉和眼睛的部分
整個人看起來年輕了很多喔!

V臉緊緻拉提術效果可以維持兩年~
所以一諮詢完後我就準備開始
你說會不會有瘀青哦~我是沒有耶..
醫生說有但也不會很大就點狀這樣! 不一定會出現

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()