Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
車禍後續賠償事宜((急))
May 13th 2013, 10:04

3/5發生事故
3/12線上申請道路交通事故初步分析研判表
3/19取件

道路交通事故初步分析研判表上頭寫到

對方(汽車) 轉彎車未讓讓直行車
我方(機車) 涉嫌超速 (我騎4X左右)

根據道路交通安全規則第102條第1項第7款規定「轉彎車應讓直行車先行」,
也就是說直行車有優先權。

對方汽車也有損壞那麼我要負責嗎?
今天我媽連絡對方談和解時間

對方說我要賠他修車費1萬8
他要賠我修車費1萬7740

Q1:傷勢完全好再和解?
Q2:對方車子損壞我要負責?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kolwk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()